بیخوابی

خرید بک لینک
ساعت2:22

امشب بعد از چندین ماه بی خوابی های نصف شب دوباره سراغم اومده.

بهترین راه اینه که بنویسم تا شاید افکار درهم توی ذهنم یه سامانی پیدا کنه و خواب به چشمم بیاد!

از چند هفته بگم که خوب نبودم، بهتر بگم زنده نبودم بی هیچ دلیل و بهونه ای حالم اون حال باحال همیشگی نبود. بی حوصله، عصبی، افسرده خسته...

نمیدونم چرا، بی هیچ دلیلی شدم یه ادم گوشه گیر بی اعصاب اثری از طراوت یک ماه پیشم نیست. دیگه اون دختری که میجنگید و میخندید خسته شده.

اطرافیانش هم متعجبن از این تغییر یهوییش،خیلیاشون دور شدن، چی جواب بدم وقتی خودمم دلیلی واسه این افسردگی بی مورد ندارم

خودمم متعجبم وقتی شب با کلی انرژی خوابیدم و صبح پژمرده بیدار شدم وقتی خودم جوابی ندارم برای حال بدم

نمیدونم چش شده این دختر تو آیینه، اصلا این دختر اونی نیست که هر روز توی چشمای براقش زل میزدمش و بهش میگفتم دوستت دارم، دیگه چهره یه ادم دیگه رو میبینم چشماش کدره، صورتش شکسته شده، لباش نمیخنده، دیگه باهم سر صبح نمیرقصیم، دیگه بهم دوستت دارم نمیگه!!!

نمیدونم این کیه که زهرای منو دزدیده اما کاش برگرده، دلم تنگ شده واسش، دلم تنگ شده واسم!!!

ساعت2:37

تَصمیمِ‍ بٌزٌرگ‍...

ما را در سایت تَصمیمِ‍ بٌزٌرگ‍ دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 51 تاريخ: چهارشنبه 11 ارديبهشت 1398 ساعت: 22:50

صفحه بندی