تَصمیمِ‍ بٌزٌرگ‍

خرید بک لینک
شاید اگه کمی همدیگه رو درک میکردیم دنیا جای بهتری میشد...آدما نمیتونن همیشه بخندن و همیشه بخندونن گاهی وقتا بی هیچ دلیلی غم های کوچیک و بزرگ روی سرشون خراب میشه، پر میشن،ساکت و بی حوصله میشن و توی خود تَصمیمِ‍ بٌزٌرگ‍...ادامه مطلب

ما را در سایت تَصمیمِ‍ بٌزٌرگ‍ دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 46 تاريخ: شنبه 9 آذر 1398 ساعت: 17:23

داشتم فکر میکردم چرا باید بین زندگی دو نفر در دو گوشه ی دنیا اینقدر تفاوت, باشد..! ما در مدرسه هایمان هیچوقت کلاس رقص و باله نداشته ایم..! هیچوقت کارگاه نجاری نداشته ایم..!ما هیچوقت کلاسی با تمامی آلات تَصمیمِ‍ بٌزٌرگ‍...ادامه مطلب

ما را در سایت تَصمیمِ‍ بٌزٌرگ‍ دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 55 تاريخ: شنبه 9 آذر 1398 ساعت: 17:23

آدم هر قدر وقت تنهایی بیشتری داشته باشه وقت بیشتری برای فکر کردن به چیز های احمقانه داره.وقت بیشتری داره تا موضوع های بی اهمیت رو بزرگ کنه،بدبین باشه،گوشه گیری کنه و ناراحتی های کوچیک رو بزرگ کنه و حت تَصمیمِ‍ بٌزٌرگ‍...ادامه مطلب

ما را در سایت تَصمیمِ‍ بٌزٌرگ‍ دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 54 تاريخ: شنبه 9 آذر 1398 ساعت: 17:23

بعضی دردا هست که آدم به هیچ کس نمیتونه بگه،اونقدر بزرگه که گریه کردن و نالیدن واسش کمه! برای همین لالت میکنه،هیچ تغییری توی ظاهرت بوجود نمیاد،تو محکومی به قوی بودن،تو مجبوری لبخند بزن چون میترسی کسی ا تَصمیمِ‍ بٌزٌرگ‍...ادامه مطلب

ما را در سایت تَصمیمِ‍ بٌزٌرگ‍ دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 46 تاريخ: شنبه 9 آذر 1398 ساعت: 17:23

بعد از یک سال و چندین ماه زهرای این وبلاگ برگشت!!بعد از خوندن دوباره خاطراتی که بعد از مدتها کم کم غبار روزمرگی روشون نشسته بود و به سختی میتونستم به یادشون بیارم حال عجیبی پیدا کردم. چقدر منِ الان مت تَصمیمِ‍ بٌزٌرگ‍...ادامه مطلب

ما را در سایت تَصمیمِ‍ بٌزٌرگ‍ دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 70 تاريخ: چهارشنبه 11 ارديبهشت 1398 ساعت: 22:50

صفحه بندی