تَصمیمِu200d بٌزٌرگu200d

خرید بک لینک
وقتشه،

وقتشه تموم شه این حس لعنتی که آرامشو ازم گرفته، و امروز تصمیم گرفتم دستمو به زانو هام بگیرم، عزممو و جزم کنم و با یه ″یاعلی″روی پاهام وایسم، که قدم به قدم برم سمت این مشکل و حلش کنم.

مسیرمو و خوب شناختم و حریفمو بهتر آنالیز کردم و الان میتونم بگم من لباس رزم پوشیدم و آماده شدم برای جنگ!

کم تر از جنگ نداره،شکست دادن حسی که توی خودت رخنه کرده و هر ضربه اشتباه میتونه خودت رو به هلاکت برسونه.

نمیگم از فردا چون میدونم فردای من هیچ وقت فرا نمیرسه، بلکه از همین لحظه شروع میکنم.

توی مسیر ایستگاه های زیادی دارم و توی هر ایستگاه چالشیمنتظر منه!

چالش هایی که ممکنه سخت باشن اما من فقط میدونم باید ازشون با موفقیت بگذرم چون آینده ام بستگی به موفقیت الانم توی این نبرد ها داره، نبرد هایی هر چند نفس گیر اما جدی و حساس که مستقیما روی زندگی و موفقیت آینده من تأثیر داره.پس باید با قدرت به مصافشون برم.

این موفقیت ها ممکنه تجربه هایی باشه نه فقط مختص من بلکه همهٔ کسانی که احتمال داره در آینده به تفکرات من دچار بشن و میخوام الگویی باشم برای اونها که امیدی برای تغییر و قدمی برای بهتر شدن داشته باشن.

من آمادم!

(یا علی)


برچسبها: دلنوشته, من, آینده, هدف تَصمیمِ‍ بٌزٌرگ‍...

ما را در سایت تَصمیمِ‍ بٌزٌرگ‍ دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 48 تاريخ: چهارشنبه 31 خرداد 1396 ساعت: 6:10

صفحه بندی